Zmiana serwisu, duplikat książki serwisowej
Duplikat książki serwisowej
Zgpdnie z rozporządzeniem w przypadku zagubienia książki serwisowej kasy użytkownik kasy powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt do właściwego urzędu skarbowego, a następnie wystąpić do serwisu głównego producenta (importera) o wydanie duplikatu.
W tym celu należy wypełnić wniosek i przesłać e-mailem, faxem lub pocztą bezpośrednio lub za pośrednictwem podmiotu prowadzącego serwis kas.
Zmiana podmiotu prowadzącego serwis kas
Użytkownik kasy korzysta wyłącznie z serwisu prowadzącego serwis główny lub podmiotu prowadzacego serwis kas. Podmiot prowadzący serwis kasy to taki, który jest wpisany do książki serwisowej kasy a serwisant posiada aktualne uprawnienia wydane przez serwis główny.
Zmiana podmiotu prowadzącego serwis kasy odbywa się na wniosek użytkownika kasy. Użytkownik zgłasza zmianę serwisu w ciągu 5 dni do serwisu głównego. Serwis przejmujący zgłasza zmianę serwisu na druku ZGŁOSZENIE / AKTUALIZACJA w terminie do 5 dni do właściwego urzędu skarbowego.
Partnerzy